اشتراک

اینجا هر چیزی را که بدست بیاورم اشتراک می گذارم تا اگر دوست دیگری نیاز داشت مورد استفاده قرار گیرد. چندین سال تجربه کاری دارم گذاشته می شود

اشتراک

اینجا هر چیزی را که بدست بیاورم اشتراک می گذارم تا اگر دوست دیگری نیاز داشت مورد استفاده قرار گیرد. چندین سال تجربه کاری دارم گذاشته می شود

مشخصات بلاگ

قابل توجه باشد که نمی خواهم سایت های دیگر را تکرار کنم

در قبال زحمتی که برای آماده سای مطالب انجام می شود

از دوستان خواستار دعاااااااااا هستم فقط همین

صوت صلوات

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سلامی از جنس و بوی بهار



 

از نصف جهانblush

 

دوستان گل برای شروع تصمیم دارم یک صوت صلوات در اختیارتان بگذارم

 

من خودم دنبال صلواتی بودم که مدام در صوت تکرار شود

 

و این صلوات همان صلوات عادی «اللهم صل علی محمد و آل محمد» باشد

 

صلوات

برای همین صلواتی زیبا از گروه طوبی پیدا کردم

 

فوق العاده روان و راحت است

 

و می توانید در گوشی ریخته و هندزفری بگذارید و شما هم همراه آن تکرار کنید

 

یا می توانید وقتی پشت سیستم کامپیوتر هستید در اداره یا منزل  این صوت بگذارید

 

هم عادت می کنید که تکرار کنید و هم فضا متبرک می شود



صلوات گروهی بدون تواشیح روان و راحت
عنوان: صلوات
حجم: 620 کیلوبایت
 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۰
n.elahe

نظرات  (۱)

سلام

اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
سلام


بارها و بارها ذکر شریف صلوات را زمزمه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی